Turkcell Süper Kupa maçı saat kaçta, hangi kanalda?

Sena

Süper Kupa finalinin oynanacağı gün geldi çattı. Tartışmaların yaşandığı son günlerde futbolseverler maçın hangi saat ve hangi kanalda verileceğini merak ediyor. Tartışmaların gölgesinde birçok kişi maçın oynanacağı saati ve hangi kanalda yayınlanacağını merak ediyor.

2023 yılına ait Turkcell Süper Kupa finali istenmeyen nedenlerden dolayı, bu seneye sarktı. Takvim sıkışıklığı oynanmasını mümkün kılmadı. TFF’nin aldığı kararla da Galatasaray ile Fenerbahçe arasında oynanacak Süper Kupa maçı için 7 Nisan Pazar günü kararlaştırıldı.

Turkcell Süper Kupa Şifresiz Mi Yayınlanacak?

Fenerbahçe – Galatasaray rekabeti Turkcell Süper Kupa’da buluşacak. Dev derbiye ise Şanlıurfa şehri ev sahipliği yapacak. Peygamberler şehri olarak anılan Şanlıurfa, tarihi açıdan birçok medeniyete de ev sahipliği yaptı.

Şanlıurfa’nın tarihi açıdan büyük önem taşıması ile beraber iki güzide kulübün karşılaşması da merak ediliyor. Ancak Galatasaray A Takım kadrosuyla şehre gelirken, Fenerbahçe’nin gelmemesi kafaları iyice karıştırdı.

Taraftar ise, maçın saatini ve hangi kanalda verileceğini merak ediyor. Trendyol Süper Lig maçları şifreli şekilde yayınlanıyor. Ancak Türkiye Kupası maçları uzun süredir şifresiz olarak ATV ve A Spor ekranlarına geliyor.

Turkcell Süper Kupa finali de şifresiz yayınlanacak. Fenerbahçe ile Galatasaray arasında oynanacak olan Süper Kupa finali 7 Nisan Pazar günü 21.30’da ATV’den canlı olarak ekranlara gelecek. Maçta Volkan Bayarslan düdük çalacak.

Galatasaray Tam Kadro Şanlıurfa’da

Sarı kırmızılı ekip, Şanlıurfa’da büyük coşkuyla karşılandı. Galatasaray yönetim ve teknik kadrosuyla Süper Kupa için tam kadro şehirde yer aldı. Havalimanında yüzlerce Galatasaraylı taraftar takımını karşıladı.

Şanlıurfa halkı, sarı kırmızılı ekibe büyük bir gösteri eşliğinde karşılama yaptı. Atmosfer karşısında futbolcu ve teknik heyet ise şaşkınlıklarını gizleyemedi. Kafile sonrasında dinleneceği otele doğru geçti. Otel çevresinde de Galatasaray’a ilgi oldukça büyüktü.

Dursun Özbek’ten Maç Öncesi Açıklamalar

Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Dursun Özbek, Şanlıurfa’da açıklamalarda bulundu. Çok sıcak bir karşılamanın olduğunu söyleyen Özbek, atmosfer ve rakip takım Fenerbahçe hakkında da konuştu. İşte Dursun Özbek’in o açıklamaları…

“Galatasaray-Fenerbahçe derbisi dünyadaki en önemli derbiler arasında yer derbilerden biri. Bu maçı buradaki insanlara seyrettirelim. Ben dün geldim ve bizi ne kadar sevdiklerini gördüm. Bu derbinin bu olaylarla anılmamasını, bir bayram şenliği havasında geçmesini umut ediyorum.

Derbi bu söylemlerle zedelenmese çok iyi olurdu. Buradaki Fenerbahçelilerin, Galatasaraylıların bizi canlı olarak izlemeleri gerekir.”

Gerginlik Artık Düşmeli

“Daha önce de söylemiştim, gerginlik büyüdükçe bundan fırsat çıkaracak insanlar ortaya çıkacaktır. Memleketimiz zaten belli seviyede gerginlik yaşıyor, bunun üzerine benzin dökmemek lazım. Pazar günü oynayacağımız derbi birliğin, beraberliğin ve kardeşliğin bir simgesi olarak tarihe geçer inşallah.”

Saldırıları Kınıyoruz

“Dünkü saldırı organize bir şey. Voleybol maçından sonra plakaları kapalı, motosikletli insanlar geliyor, bir taraftarımı ve 14 yaşındaki kızını darp ederek elindeki pankartları almak istiyor. Bu olaylar büyümeden savcılarımızın önlem almasını istiyorum. Artık bu seviyeye çıkmasın. Bu saldırıyı tertip edenleri ve onları azmettirenleri kınıyorum.”

Fenerbahçe Açıklaması

“Keşke gelseler, Urfa peygamberler şehri. Tarihteki yeri bambaşka Urfa’nın, mesajların verileceği en güzel yer. Keşke onlar da burada olsa ve kanaat önderleri olarak milletimize vereceğimiz mesajı Urfa’dan verebilsek.”

Okan Buruk’un Basın Toplantısı

Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk ve kaleci Fernando Muslera, maç öncesi basın toplantısında konuştu. Okan Buruk;

“Burada olduğumuz için çok mutluyuz. Şanlıurfa bizi bağrına bastı. Çok özlüyorlar. Ne kadar heyecanlı olduklarını gördük. Bu bizi heyecanlandırdı. İki takımın burada Şanlıurfa’da bir arada olması çok daha güzel olurdu.

Şanlıurfa şehri hem futbola ve büyük takımlara özlem duyuyor hem deprem gelirlerinin bu bölge ve çevreye bağışlanacak. Biz görevimizi yapmak için buradayız. Takımla hazırlandık. Ne olacak, tam olarak bilmiyoruz. Biz kendi üzerimize düşeni yapmak için buradayız.”

Fenerbahçe Hangi Takımla Gelecek Bizde Bilmiyoruz

“Biz kendi işimize odaklandık. Antrenman periyodumuz vardı, onu doğru şekilde yaptık. Rakibimiz ne şekilde gelecek, nasıl çıkacak, ne yapacak bilmiyoruz. Değerlendirme yapamıyoruz. Yarın Fenerbahçe ile oynamayı çok isterdik. Ne olacak bilmiyorum. Biz ne gerekiyorsa oynamaya hazırız. Sonrasını bekleyeceğiz. Ne olacak bilmiyoruz. Duyduğumuz bildiğimiz Fenerbahçe gelecek ama hangi oyuncularla gelecek bilmiyoruz. Maçtan sonra konuşmak daha doğru olur.

Biz barış üzerinden mesaj veriyoruz. Tansiyonu ne kadar düşürsek o kadar iyi. Yarın ve bundan sonra vermeye devam edeceğiz. Ülkemizin barışa ihtiyacı var. Bunu sağlamak için elimizden geleni yapacağız.

Burada olduğumuz için mutluyuz. Şanlıurfa ve çevre illerden gelecek insanlar için büyük bir heyecan olacak. Bu organizasyon çok anlamlı bir organizasyon. Kupa dışında deprem bölgesi için yapılacak bir yardım maçı. Şanlıurfa ve çevre iller bizi merakla bekliyordu. Bu görev için buradayız. Bundan sonra deprem bölgesi ve üzerimize düşeni Galatasaray olarak yapmaya hazırız. Şampiyon olarak buradayız. Tekrar kupa kazanmak, müzemize bir kupa daha getirmek istiyoruz. Maçta ne olacağını tam olarak bilmesek de biz hazırız. Biz üzerimize düşeni yapıp kupayı kazanmak istiyoruz.”